Jednání se zájemcem o službu
Možné způsoby podání žádosti:
- osobně
- zasláním poštou
- vhozením do schránky
- zasláním e-mailu
Zájemce o službu nebo jeho blízká rodina má možnost osobně navštívit zařízení ještě před podáním žádosti o umístění. Je však nutné si předem sjednat schůzku se sociální pracovnicí, která se Vám bude věnovat. Sociální pracovnici lze kontaktovat ve všedních dnech od 7:30 do 16:00 na telefonním čísle: 775 768 487.
Je nutné, aby měla žádost náležitě vyplněné potřebné informace a již při podání by nemělo chybět vyjádření ošetřujícího lékaře a psychiatra či neurologa (v případě, že jej žadatel má).
Po převzetí žádosti je žádost evidována. V případě, že žadatel splňuje všechny podmínky přijetí a je v zařízení uvolněna kapacita sjedná sociální pracovnice předem telefonicky sociální šetření se zájemcem/žadatelem o službu. POZOR: přijetí žadatele o službu záleží nejen na umístění v pořadníku, ale i na sociální a zdravotní situaci žadatele. Sociální pracovnice navštíví zájemce osobně tam, kde se zrovna zájemce nachází (domácí prostředí, nemocnice, nemocnice následné péče apod.). Sociální pracovnice se klientovi představí a následně představuje služby, které zařízení nabízí. Zjišťuje, co klient od služby očekává, jakou konkrétní péči potřebuje, co mohou klientovi umožnit, zajistit. Zároveň poskytuje základní sociální poradenství pro klienty nebo jeho blízkou rodinu.